Verzenden & retourneren
Verzendingen
Bij Meubols zijn alle verzendingen; Fullservice-zendingen. u bent verzekerd van een vlotte en snelle service. Mocht het pakket onverwachts tijdens transport beschadigen, kwijt raken, vertraging oplopen of worden gestolen dan gaan wij dit voor u uitzoeken en versturen wij u direct nogmaals uw bestelling mocht dit nodig zijn. Dit is allemaal kosteloos voor u als klant. Wij nemen de verantwoordelijkheid en risico op ons.
Gratis verzenden! (uitzonderingen daargelaten)
Voordelen:
- Snelle levering
- U bestelling is verzekerd tot € 1.000,-
- Full service
- Informatie mailing, track and trace nummer
Retourbeleid
U kunt uw items binnen 14 dagen retourneren. Stuur een mailtje binnen 14 dagen na aankoop van het product naar onze info mail ([email protected]) met daarin de orderbevestiging, de reden en eventueel foto's van de defecten voor retourneren. Wij sturen u zsm de retourlabels die u duidelijk op het pakket moet plakken. Nadat u uw aankoop weer netjes heeft verpakt en de labels op de pakketten heeft aangebracht kunt u de pakketten afgeven bij een Postnl punt. zodra wij de pakketem weer netjes in ontvangst hebben genomen zullen wij het aankoopbedrag retourstorten. Het kan 5-6 werkdagen duren voordat u het aankoopbedrag weer op uw rekening staat, doorgaans staat het bedrag al met 1-2 dagen op uw rekening. De kosten voor het retourneren verrekenen wij bij de terugboeking van het aankoopbedrag.
Let er op dat de producten altijd netjes en zorgvuldig verpakt worden in de oude verpakking en zorg dat de producten zo in de verpakking gelegd/gestopt worden dat er geen onderdelen klem komen te zitten waardoor de producten beschadigen. Zijn de producten toch beschadigd door het verkeerd of onzorgvuldig verpakken dan moeten wij helaas een deel van het aankoop bedrag inhouden.
Voor het retourneren van pakketten rekenen wij altijd €12,50 per pakket. Dit zijn doorgaans 2 stoelen. Bij het terugstorten van het aankoopbedrag zullen wij dit in rekening brengen. Daarnaast rekenen wij €10,- per pakket voor behandelingskosten van de items (opnieuw verpakken, opslag etc.)
Zijn er toch nog vragen of onduidelijkheden over ons retourbeleid, neem dan gerust contact met ons op!
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Artikel 6 – Herroepingsrecht
Bij producten:
De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van maximaal 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten. De boven genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen;
bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Meubols beperkt de meldtijd voor klachten tot 14 dagen na levering. Elke kennisgeving van een klacht die later dan 14 dagen na aflevering is ontvangen, kan leiden tot niet-ontvankelijkheid van deze klacht.
Voor meer informatie, zie: Algemene voorwaarden.